Hulluna- kasvikauppa (T:mi Hanna Järvenpää, Y-tunnus 3301149-4) myy kasveja vain Suomeen. Palveluehtomme koskevat kasvien tilaamista verkkokaupasta.

Hinnat ja tuotteet

Myytävien tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on mainittu tuotteen esittelyn yhteydessä. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, sillä myyntitoimintamme on pienimuotoista. Tuotekuvassa on se nimenomainen kasvi, jonka saat kotiisi. Kasvin mitat ja paino ovat suuntaa-antavia ja niissä on korkeudessa mukana ruukun mitta. Kasvi saattaa olla todellisuudessa suurempi kuin kuvassa.

Kasvit ovat kierrätysruukuissa. Kasveilla on mullaton, kookospohjainen kasvupohja, joka irtoaa yleensä helposti juurista. Näin kasvi on helppo siirtää haluamaasi kasvupohjaan.

Tilaaminen ja maksaminen

Ennen tilausta tutustuthan toimitusehtoihimme.

Voit maksaa tilauksesi kaupassa valittavissa olevilla maksutavoilla. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain syystä voi vahvistaa tilaustasi, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.

Maksunvälityspalvelun maksunpalveluntarjoana toimii Klarna Oyj yhteistyössä suomalaisten luottolaitosten kanssa. Klarna Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun saajalle.

Toimitus ja toimituskulut

Toimitamme tilauksesi haluamallasi toimitustavalla. Toimitusaikamme on 2-7 arkipäivää. 

Toimituskulut ovat 9,90€.

Tuotteemme toimittaa Posti. Tilauksen jälkeen saat viimeistään seuraavana maanantaina seurantakoodin lähetykselle, kun paketti on lähtenyt matkaan. Seurantakoodilla voit seurata tilauksesi kulkua netistä Postin sivuilta.

Kasvit postitetaan maanantaisin, jotta ne ehtisivät perille ennen viikonloppua.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kasvit ovat tuoretuotteita, joilla ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kasvit saattavat saada kuljetuksen aikana mekaanisia vaurioita. Pakkaamme kasvit huolellisesti vahinkojen minimoimiseksi.

Jos toimituksessa ilmenee ongelmia, ilmoitathan siitä mahdollisimman nopeasti. Mikäli perut tilauksen ennen lähettämistä, ei siitä koidu sinulle lisäkuluja. T:mi Hanna Järvenpää ei ole velvollinen hyvittämään noutamatta jätettyjä tilauksia.

Tarkistathan kasvit heti, kun ne saapuvat. Jos kasvi on viallinen, tulee T:mi Hanna Järvenpäälle tehdä kirjallinen selvitys valokuvien kanssa sähköpostiin (hanna@hulluna.fi) kolmen vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta noutopaikkaan. Korvaamme viallisen tuotteen postikuluineen.

 

Palautusosoitteemme: 

T:mi Hanna Järvenpää

Kaonpäänkuja 1 f

33820 Tampere

Asiakaspalvelu

hanna@hulluna.fi

%d bloggaajaa tykkää tästä: