Olen vuoden omistanut amarylliksen, jonka sain viime jouluna keittiön pöytää koristamaan. Olin jouluna lähes kastelematta kasvia kukinnan ajan, jotta se ei kasvaisi liian korkeaksi. Joulun jälkeen leikkasin kukkavarren pois ja annoin sille lannoitetta, vettä ja …







